Hinīna pietūkums nekā izņemšanai

Feofanija Meistars (1393) pirms 8 gadiem

Quincke tūska ir stipri izteikta alerģijareatsiya ķermenis (visticamāk uz ziedputekšņiem) .Very bīstama izpausme alerģijas, it īpaši, ja pietūkums iestiepjas vnutr.Srochno lūdzu, konsultējieties ar ārstu, bet pagaidām dzēriena tavegil, klaretin vai citu histamīna sredstvo.Postaraytes noņemt izraisa alerģiju :. ņemt dush.Vrachi, iespējams saņemt shot adrenalīna, likts uz pilienu, hormoni, kalciju intravenozi un iedurt tavegila.

Lyubov Mamonova Profi (927) pirms 8 gadiem

Quincke tūska ir viena no alerģijas izpausmēm. Tādējādi antihistamīna līdzekļi. Konsultējieties tikai ar ārstu. Vai nekavējoties izsaukt ātro palīdzību.

galina kusivanova Guru (3676) pirms 8 gadiem

Steidzami zvaniet "03" un dodieties uz slimnīcu - var būt par vēlu! Nebaidies, viņi ietaupīs, pagājušajā gadā es biju nolemts.

Schrodinger kaķis Mākslīgais intelekts (114598) pirms 8 gadiem

Vau! Labāk difenhidramīnu ievadiet intravenozi, ļaujiet ātrās palīdzības sniegšanai! Šī ir bīstama lieta, tabletes nevar palīdzēt.

Ulyana Oliynik Guru (4853) pirms 8 gadiem

Tūska Quincke ir ķermeņa alerģiska reakcija! Nepieciešams nekavējoties vērsties pie ārsta, un pat ātri to izraisīt!

Nadi Mudrets (12252) pirms 8 gadiem

Kamēr jūs esat šeit, jūs varat būt novēloti: (((Ja jūs zināt diagnozi, tad tas ir ticams, kura gaitā terapija notiek.
P / S Prednizolons saskaņā ar mainīgo shēmu! Plus viss pārējais.

Zina Zeta Orakul (85048) pirms 8 gadiem

Un ko, Quincke pietūkums jums ir trīs reizes iekšānedēļu, un jūs izmēģināt jaunus līdzekļus? Interesanti. Un ko tieši tas no jums noticis? Alerģizācija un pat tik spēcīga ir signāls par nopietnām ķermeņa problēmām. Ir nepieciešams atrast un noņemt visu patogēno mikrofloru, kas izraisa šādu paaugstināšanos histamīnā. Antihistamīni nav ārstēšanas līdzeklis, iemesls ir jānovērš, nevis jāsamazina dabiskās reakcijas. Voll diagnostika, un labāk ar dzīvu asins pili un viss nokļūst vietā.